O tym co mnie przeraża....

    Na tym blogu nigdy nie miał pojawić się taki wpis, temat ale muszę......muszę bo....jeśli się nie wypowiem to tak jak bym się na to zgadzała.
Ja się nie zgadzam! Nie zgadzam się na to że jako naród pałamy do siebie taką nienawiścią że nawet przy śmierci drugiego człowieka nie potrafimy się zjednoczyć, sprawić by taka sytuacja nigdy się nie powtórzyła. Zamiast tego siejemy w internecie fale ohydnego hejtu.
   Dlaczego jako naród na to pozwalamy? Dlaczego przymykamy oczy? Dlaczego wszechobecna przemoc nas nie obchodzi? Dlaczego w tym uczestniczymy?
Jest mi niewymownie przykro czytając te wszystkie "zwierzęce" komentarze bo inaczej tego nazwać nie umiem. Stała się tragedia, niewyobrażalna- nie żyje człowiek.
  Nie rozumiem też dlaczego atakuje się WOŚP i Jurka Owsiaka? Znacie drugiego takiego człowieka, który umie poruszyć tyle serc? Ja Nie!

Orkiestra potrzebuje swojego dyrygenta, nie wyobrażam sobie przyszłorocznego WOŚP-u bez Jurka Owsiaka, jednak jako naród  przekroczyliśmy pewną granice.przelała się czara goryczy. Przecież to nie trwa od wczoraj to trwa od 27 lat.  Zastanówmy się ile ten człowiek dał nam siebie, ile żyć uratował.....stać Cię na to ? 
Ja wiem że Jurek Nas nie zostawi, może nie jako prezes fundacji ale zawsze będzie gdzieś obok. Będzie patrzył z uśmiechem jak kontynuujemy Jego dzieło.

Bez względu na to jak będzie wyglądał przyszłoroczny WOŚP będę tam, całym sercem!

#muremzaOwsiakiem #stopnienawisci #jestemzJurkiem


Komentarze